سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی دانشمند که دنیا نابودش کرده است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :43
کل بازدید :220440
تعداد کل یاداشته ها : 110
103/2/14
7:27 ع





Powered by WebGozar

موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
خادم الجواد[10]
کانون فرهنگی مسجد جواد الائمه شهرستان اندیمشک درآغاز دهه هفتاد تاسیس شد و از همان ابتدا با یک برنامه منظم و منسجم جهت پر بار کردن اوقات فراغت و جهت دادن به برنامه های فرهنگی ، کار فرهنگی خود را آغاز کرد. یکی از موفقیتهای بزرگ این کانون همفکری و وجود نیروهای جوان و خوش فکر می باشد که با همکاری مستمر خود توانسته اند طراوت خاصی به برنامه های کانون ببخشند و وجود روحانیت در این مجموعه باعث شده که این مجموعه ، یکی از مجموعه های کاملاً دینی در سطح شهرستان مطرح شده و برنامه های برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا و همچنین مراسم جشن و عزاداری در ایام مختلف سال و چاپ و نشر ماهنامه های دینی در سطح شهرستان و نماز جمعه از کارهای موفق این مجتمع محسوب می شود محور اصلی در این برنامه ها آموزش متون دینی و آگاهی از مسائل روز و برگزاری کلاسهای متناسب در گروههای سنی مختلف بوده که تا کنون هم با پیشرفت و نوآوری همراه بوده و هر ساله برنامه های این کانون در قالبهای جدید همراه با روشهای روز برگزار می گردد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

راه نجات امروز بشر در امتداد مسیر تکامل خود، شناخت منجی عالم هستی مهدی موعود موجود می باشد و خواسته فطرت انسان امروز ، نزدیکی به او برای فرار از وحشت و تاریکی های دنیای مادی امروز است.

 

سعادت و پیشرفت امت اسلامی در جهان امروز شناختن و شناساندن فرهنگ مهدویت و انتظار به جهانیان میباشد که خود باعث امید و بیداری و تلاش و کوشش جهت رسیدن به پایان راه انتظار و گشایش پنجره حضور منجی عالم بشریت است

 

مکتب تشیع که بزرگترین و پویا و زنده ترین مکتب در جهان اسلام مطرح است ، پرچم دار معرفی امام عصر علیه السلام به جهانیان را بر عهده دارد که باید در این مسیر با استفاده از رهنمودهای آیات و روایات نورانی، صحیح ترین و دقیقترین راه ممکن را جهت معرفی ان حضرت به بشریت خفته در مکتب مادیت و تکنولوژی و فاصله گرفته از رازشهای الهی ، بردارد.

 

گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار صحیح ، به عنوان دو رکن اساسی در زمینه سازی جهت فرج آن حضرت می تواند ، گامی بس بلند در ارتقای زمینه های حضور سبز و روشن امام زمان در جامعه اسلامی باشد.

 

یکی از الگوهای مطرح شده در گسترش فرهنگ مهدویت، کوشش علمی و معرفتی کردن شناخت مردم نسبت به امام زمان میباشد که این مهم با نوشتن کتابها و نشریات و مجلات و برگزاری هم اندیشیهای اسلامی می تواند یکی از صحیح ترین و منسجم ترین راه ها جهت تحقق بخشیدن به آرمان حضور آن غایب حاضر باشد.

 

ما در نشریه گنج حضور کوشیده ایم با استفاده از آیات و روایات و کلام بزرگان قدمی هرچند کوتاه در جهت معرفی ان حضرت، به جامعه اسلامی برداشته باشیم. و با این هدیه ناقابل به حضرتش عرض می کنیم( یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر و جئنا ببضاعه مزجاه  فاوف لنا الکیل و تصدق علینا ان الله یجزی المتصدقین)

 

حجه الاسلام روح الله شیرمهد


  
پیامهای عمومی ارسال شده