سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناتوانى آفت است ، و شکیبایى شجاعت و ناخواستن دنیا ثروت و پرهیزگارى سپرى نگهدار و رضا نیکو همنشین و یار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :6
کل بازدید :220237
تعداد کل یاداشته ها : 110
103/2/5
2:46 ع





Powered by WebGozar

موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
خادم الجواد[10]
کانون فرهنگی مسجد جواد الائمه شهرستان اندیمشک درآغاز دهه هفتاد تاسیس شد و از همان ابتدا با یک برنامه منظم و منسجم جهت پر بار کردن اوقات فراغت و جهت دادن به برنامه های فرهنگی ، کار فرهنگی خود را آغاز کرد. یکی از موفقیتهای بزرگ این کانون همفکری و وجود نیروهای جوان و خوش فکر می باشد که با همکاری مستمر خود توانسته اند طراوت خاصی به برنامه های کانون ببخشند و وجود روحانیت در این مجموعه باعث شده که این مجموعه ، یکی از مجموعه های کاملاً دینی در سطح شهرستان مطرح شده و برنامه های برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا و همچنین مراسم جشن و عزاداری در ایام مختلف سال و چاپ و نشر ماهنامه های دینی در سطح شهرستان و نماز جمعه از کارهای موفق این مجتمع محسوب می شود محور اصلی در این برنامه ها آموزش متون دینی و آگاهی از مسائل روز و برگزاری کلاسهای متناسب در گروههای سنی مختلف بوده که تا کنون هم با پیشرفت و نوآوری همراه بوده و هر ساله برنامه های این کانون در قالبهای جدید همراه با روشهای روز برگزار می گردد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

بسم الله الرحمن الرحیم
حدیث زلزله جابر بن یزید جعفی

پیش‌گفتار

از آن جا که دستان بلند پرواز عقول از معرفت ذات باری کاملاً کوتاه است، خداوند تعالی معرفت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را بر هر کسی به اندازه ظرف وجودیش واجب گردانیده؛ زیرا چنان که طاعت آنان را طاعت خود، مخالفت با آنان را مخالفت با خود، رضایت آنان را رضایت خود و خشم آنان را خشم خود معرفی کرده، شناخت آنان نیز شناخت خداست؛ چرا که آنان اسم‌های زیبای الهی هستند که خداوند متعال آنان را واسطه‌ی خود و خلق و کانال فیض و مظاهر رحمت خود در میان خلقش قرار داده است. در عین حال، معرفت این انوار مقدّس چنان که باید، عنقائی است که شکار کس نشود؛ با این وجود از باب آن که آب دریا را اگر نتوان کشید، هم به قدر تشنگی باید چشید، این مهم تکلیفی است که مضاف بر آن که از آن گریزی نیست، راهی برای کمال نیز جز از این طریق وجود ندارد.

آن چه پیش روی شماست روایتی نورانی است که در عین آن که به بیان یکی از فضائل اهل بیت عصمت و طهارت می‌پردازد، در بردارنده‌ی سرّی از اسرار معرفت اهل بیت است که دانستن آن برای شیعیان و محبّان آن بزرگواران ضرورت دارد. امید آن که این ناچیز مورد قبول خداوند تعالی و امام عصر ارواحنا فداه قرار گیرد، ان شاء الله.

  قم مقدسه
حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی رضا ذبیح

 حدیث زلزله جابر بن یزید جعفی قسمت اول

حدیث زلزله جابر بن یزید جعفی قسمت دوم

حدیث زلزله جابر بن یزید جعفی قسمت سوم

حدیث زلزله جابر بن یزید جعفی قسمت چهارم

حدیث زلزله جابر بن یزید جعفی قسمت پنجم

 حدیث زلزله جابر بن یزید جعفی قسمت ششم

برای دانلود متن کامل حدیث جابر بن یزید جعفی در فرمت word اینجا را کلیک نمایید


  
پیامهای عمومی ارسال شده