سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی دانشمند در عمل به دانشش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :48
کل بازدید :220350
تعداد کل یاداشته ها : 110
103/2/10
4:34 ص





Powered by WebGozar

موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
خادم الجواد[10]
کانون فرهنگی مسجد جواد الائمه شهرستان اندیمشک درآغاز دهه هفتاد تاسیس شد و از همان ابتدا با یک برنامه منظم و منسجم جهت پر بار کردن اوقات فراغت و جهت دادن به برنامه های فرهنگی ، کار فرهنگی خود را آغاز کرد. یکی از موفقیتهای بزرگ این کانون همفکری و وجود نیروهای جوان و خوش فکر می باشد که با همکاری مستمر خود توانسته اند طراوت خاصی به برنامه های کانون ببخشند و وجود روحانیت در این مجموعه باعث شده که این مجموعه ، یکی از مجموعه های کاملاً دینی در سطح شهرستان مطرح شده و برنامه های برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا و همچنین مراسم جشن و عزاداری در ایام مختلف سال و چاپ و نشر ماهنامه های دینی در سطح شهرستان و نماز جمعه از کارهای موفق این مجتمع محسوب می شود محور اصلی در این برنامه ها آموزش متون دینی و آگاهی از مسائل روز و برگزاری کلاسهای متناسب در گروههای سنی مختلف بوده که تا کنون هم با پیشرفت و نوآوری همراه بوده و هر ساله برنامه های این کانون در قالبهای جدید همراه با روشهای روز برگزار می گردد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 بنر و تصویر زمینه ماه مبارک رمضان (به همراه psd)  رمضان کریم

هوالمحبوب
سلام
فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر شما گرامیان مبارک.
به درخواست یکی از دوستان برای تبریک این ماه عزیز بنری طراحی کردم که خدمتتون تقدیم می کنم.
از اونجایی که ابعاد این بنر ممکنه برای همه دوستان قابل استفاده نباشه علاوه بر بنر با ابعاد 300 در 70 سانتی متر، تصویر لایه باز (psd) و کاغذ دیواری (والپیپر) این طرح رو هم قرار دادم تا مورد استفاده دوستان قرار بگیره. ان شاء الله تعالی
برای طراحی این تصویر کلمه رمضان کریم رو با هنر طراحی خط نگارش کردم و به توصیه یکی از بهترین دوستانم چیدمان حروفش رو به گونه ای قرار دادم که حرف (نون) در کلمه (رمضان) به عنوان سرکش حرف (کاف) در کلمه (کریم) به حساب بیاد.
با توجه به این که برای تبریک گفتن این ماه روی بنر نیاز به متن و احتمالا لوگو و… هست سعی کردم داخل بنر فضای خالی برای این امور اختصاص بدم و البته نشان سایت رو هم روی بنر قرار ندادم تا دوستان به راحتی بتونن از این بنر برای تبریک ماه مبارک رمضان استفاده کنن.
برای دریافت تصاویر یک صلوات برای تعجیل در ظهور منجی موجود حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

رمضان کریم

برای دریافت تصویر زمینه ماه مبارک رمضان، روی تصویر بالا کلیک کنید.

پیش نمایش بنر:
بنر ماه رمضان

برای دریافت بنر ماه مبارک رمضان در ابعاد 300 در 70 سانتی متر روی تصویر بالا کلیک کنید. (حجم 14mb)

برای دریافت تصویر لایه باز ماه مبارک رمضان اینجا کلیک کنید.(حجم 62mb)

یا علی (علیه السلام)
منبع


  
پیامهای عمومی ارسال شده