سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، منشأ هرگونه خیری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :23
کل بازدید :220529
تعداد کل یاداشته ها : 110
103/2/18
10:6 ع





Powered by WebGozar

موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
خادم الجواد[10]
کانون فرهنگی مسجد جواد الائمه شهرستان اندیمشک درآغاز دهه هفتاد تاسیس شد و از همان ابتدا با یک برنامه منظم و منسجم جهت پر بار کردن اوقات فراغت و جهت دادن به برنامه های فرهنگی ، کار فرهنگی خود را آغاز کرد. یکی از موفقیتهای بزرگ این کانون همفکری و وجود نیروهای جوان و خوش فکر می باشد که با همکاری مستمر خود توانسته اند طراوت خاصی به برنامه های کانون ببخشند و وجود روحانیت در این مجموعه باعث شده که این مجموعه ، یکی از مجموعه های کاملاً دینی در سطح شهرستان مطرح شده و برنامه های برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا و همچنین مراسم جشن و عزاداری در ایام مختلف سال و چاپ و نشر ماهنامه های دینی در سطح شهرستان و نماز جمعه از کارهای موفق این مجتمع محسوب می شود محور اصلی در این برنامه ها آموزش متون دینی و آگاهی از مسائل روز و برگزاری کلاسهای متناسب در گروههای سنی مختلف بوده که تا کنون هم با پیشرفت و نوآوری همراه بوده و هر ساله برنامه های این کانون در قالبهای جدید همراه با روشهای روز برگزار می گردد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

جامعه برین: جستارى در جامعة مدنى و جامعة دینى

تصویر روی جلد کتاب جامعه برین: جستارى در جامعة مدنى و جامعة دینى نوشته سید موسی میر مدرس (نویسنده) -

مشخصات چاپ کتاب جامعه برین: جستارى در جامعة مدنى و جامعة دینى

  • انتشارات: بوستان کتاب - قم
  • نوبت چاپ: چاپ دوم: 1387
  • نوع جلد: شومیز
  • اندازه کتاب: رقعی
  • نوع کاغذ: کاغذ عادی
  • صفحه: 304 صفحه
  • شابک:9789640900031
  • زبان: فارسی

چکیده :
جامعة برین، قرائتى از جامعه دینى است که هم داراى مؤلفه‌ها، ویژگى‌ها و کارکردهاى جامعه دینى است و هم با توجه به مختصات و حدود و ثغور آن، داراى تعین و شفافیت است و افزون بر آن، داراى تمام خصلت‌ها، کارویژه‌ها و مؤلفه‌هاى مثبت جامعه مدنى در تلقى پسینى (پسامدرن و پساکمونیسم) نیز هست.
جامعة برین، جامعه‌اى تقواپیشه، قانون‌مند و حق‌مدار است که ضمن برخوردارى از فواید دموکراسى، به عدالت اجتماعى به عنوان محورى‌ترین شعار راهبردى، در کنار آزادى معقول، تأکید مى‌ورزد.
اثرحاضر، درباره چنین جامعه‌اى و مقایسه آن با جامعه مدنى در سه فصل به تفصیل سخن گفته است: تبارشناسىِ جامعه مدنى، مؤلفه‌هاى جامعه مدنى، مفهوم و مؤلفه‌هاى جامعة دینى.

                                                                    خرید اینترنتی کتاب


  
پیامهای عمومی ارسال شده