سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مازاد دانشت را که به برادر بی بهره از دانشت می رسانی، صدقه تو بر او به شمار می آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :8
کل بازدید :220014
تعداد کل یاداشته ها : 110
103/1/10
7:7 ع





Powered by WebGozar

موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
خادم الجواد[10]
کانون فرهنگی مسجد جواد الائمه شهرستان اندیمشک درآغاز دهه هفتاد تاسیس شد و از همان ابتدا با یک برنامه منظم و منسجم جهت پر بار کردن اوقات فراغت و جهت دادن به برنامه های فرهنگی ، کار فرهنگی خود را آغاز کرد. یکی از موفقیتهای بزرگ این کانون همفکری و وجود نیروهای جوان و خوش فکر می باشد که با همکاری مستمر خود توانسته اند طراوت خاصی به برنامه های کانون ببخشند و وجود روحانیت در این مجموعه باعث شده که این مجموعه ، یکی از مجموعه های کاملاً دینی در سطح شهرستان مطرح شده و برنامه های برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا و همچنین مراسم جشن و عزاداری در ایام مختلف سال و چاپ و نشر ماهنامه های دینی در سطح شهرستان و نماز جمعه از کارهای موفق این مجتمع محسوب می شود محور اصلی در این برنامه ها آموزش متون دینی و آگاهی از مسائل روز و برگزاری کلاسهای متناسب در گروههای سنی مختلف بوده که تا کنون هم با پیشرفت و نوآوری همراه بوده و هر ساله برنامه های این کانون در قالبهای جدید همراه با روشهای روز برگزار می گردد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یِهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا

قطعا این قرآن به [آیینى] که خود پایدارتر است راه مى‏نماید و به آن مؤمنانى که کارهاى شایسته مى‏کنند مژده مى‏دهد که پاداشى بزرگ برایشان خواهد بود (سوره مبارکه اسراء آیه9)

برای دانلود تصویر در اندازه بزرگتر + فایل pdf به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب...

90/6/7::: 3:21 ع
نظر()
  

دکتر مجید شهریاری در سال 1345 و در زنجان متولد گردید . ایشان تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در زنجان ، دوره کارشناسی را در رشته مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی امیر کبیر ( از سال 1363 تا سال 1368 ) ، دوره کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی هسته ای در دانشگاه صنعتی شریف ( از سال 1369 تا سال 1371) و دوره دکتری در رشته مهندسی هسته ای را در دانشگاه امیر کبیر از سال 1372 تا 1377 ) گذارنده اند . بدین تربیت ، ایشان تمام تحصیلات خود را در کشور جمهوری اسلامی ایران گذراند .
پس از فراغت از تحصیل در دانشگاه امیر کبیر به عنوان عضو هیات علمی مشغول به کار شدند . شروع به کار ایشان به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ 14/11/1380 در دانشکده مهندسی هسته ای و در گروه آمورشی کاربرد پرتوها با مرتبه استادیاری پیمانی بوده است . دکتر شهریاری در تاریخ 28/2/1383 از مرتبه پیمانی به مرتبه رسمی آزمایشی تغییر وضعیت داده و در تاریخ 16/1/1384 یعنی حدود چهار سال بعد از شروع به کار به مرتبه دانشیاری ارتقا پیدا نمودند. در این مرحله از ارتقاء ،نمره کیفیت آموزشی ایشان در چهار سال تدریس در دوره استاد یاری نمره 18.5 (از بیست) و در امر پژوهش با چاپ 10 مقاله علمی پژوهشی در مجلات علمی بین المللی ، ارائه سخنرانی در 21 کنفرانس بین المللی ، راهنمایی و مشاوره 20 دانشجوی کارشناسی ارشد و راهنمایی 3 دانشجوی دکتری و بالاخره اجرای 5 طرح پژوهشی با امتیازی بالا به مرتبه دانشیاری ارتقاء پیدا کرد . ایشان از تاریخ 8/2/1388 و بر اساس تصویب هیات ممیزه در تاریخ 6/2/1389 به درجه استادی ارتقاء پیدا نمود . در واقع بعد از چهار سال دوره دانشیاری و حدود هشت سال از زمان شروع به کار که حداقل زمان لازم برای برای ارتقاء به درجه استادی است ، به این مرتبه ارتقاء یافت . نمره کیفیت تدریس ایشان در دوره دانشیاری 19.46 از 20 بوده است .
ایشان در دوره دانشیاری ، استاد راهنمای 17 دانشجوی کارشناسی ارشد و 5 دانشجوی دکتری بوده و 21 مقاله تخصصی در مجلات علمی پژوهشی به چاپ رسانده اند. همچنین در 24 کنفرانس بین المللی به ایراد سخنرانی در رشته تخصصی خود پرداخته اند .

جهت مشاهده تصویر شهید شهریاری در اندازه بزرگتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ادامه مطلب...

  

دانلود تصویر کتیبه کاشیکاری وکتور شده با موضوع لا اله الا الله

برای دانلود تصویر در اندازه بزرگتر به ادامه مطلب...

90/5/26::: 4:45 ص
نظر()
  

والپیپر سوره مبارکه قدر آیه شریفه (سلام هی حتی مطلع الفجر) بصورت کاشی کاری

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی با ذکر یک صلوات روی تصویر فوق کلیک کنید.


90/5/22::: 12:3 ص
نظر()
  

والپیپر ویژه ماه مبارک رمضان با موضوع کتب علیکم الصیام

جهت مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.


  
 بنر و تصویر زمینه ماه مبارک رمضان (به همراه psd)  رمضان کریم

هوالمحبوب
سلام
فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر شما گرامیان مبارک.
به درخواست یکی از دوستان برای تبریک این ماه عزیز بنری طراحی کردم که خدمتتون تقدیم می کنم.
از اونجایی که ابعاد این بنر ممکنه برای همه دوستان قابل استفاده نباشه علاوه بر بنر با ابعاد 300 در 70 سانتی متر، تصویر لایه باز (psd) و کاغذ دیواری (والپیپر) این طرح رو هم قرار دادم تا مورد استفاده دوستان قرار بگیره. ان شاء الله تعالی
برای طراحی این تصویر کلمه رمضان کریم رو با هنر طراحی خط نگارش کردم و به توصیه یکی از بهترین دوستانم چیدمان حروفش رو به گونه ای قرار دادم که حرف (نون) در کلمه (رمضان) به عنوان سرکش حرف (کاف) در کلمه (کریم) به حساب بیاد.
با توجه به این که برای تبریک گفتن این ماه روی بنر نیاز به متن و احتمالا لوگو و… هست سعی کردم داخل بنر فضای خالی برای این امور اختصاص بدم و البته نشان سایت رو هم روی بنر قرار ندادم تا دوستان به راحتی بتونن از این بنر برای تبریک ماه مبارک رمضان استفاده کنن.
برای دریافت تصاویر یک صلوات برای تعجیل در ظهور منجی موجود حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

رمضان کریم

برای دریافت تصویر زمینه ماه مبارک رمضان، روی تصویر بالا کلیک کنید.

پیش نمایش بنر:
بنر ماه رمضان

برای دریافت بنر ماه مبارک رمضان در ابعاد 300 در 70 سانتی متر روی تصویر بالا کلیک کنید. (حجم 14mb)

برای دریافت تصویر لایه باز ماه مبارک رمضان اینجا کلیک کنید.(حجم 62mb)

یا علی (علیه السلام)
منبع


  

دانلود والپیپر های زیبا به همراه تقویم ماه مبارک رمضان 1432

 

دانلود والپیپر های زیبا به همراه تقویم ماه مبارک رمضان 1432

مجموعه 14 والپیپر های ماه رمضان به همراه تقویم این ماه در اندازه های مختلف آماده شده است که شما کاربران می توانید مطابق سلیقه خود از آنها استفاده کنید.

ادامه مطلب...

  

 شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

( سوره بقره آیه 185)

برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.

حجم: 1046 k


90/5/10::: 4:25 ص
نظر()
  
  

یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهورالحجه

برای دانلود فایل eps روی تصویر بالا کلیک کنید

 


  
  

 

نوشته زیبای جوادالائمه به صورت وکتور برای دانلود فایل eps روی تصویر بالا کلیک کنید


90/5/3::: 3:28 ع
نظر()
  
  
   1   2      >
پیامهای عمومی ارسال شده