سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خلق را با قدرت خود، بی هیچ سابقه ای بیافرید و آنان را مطابق خواست خود ایجاد نمود . سپس آنان را در راه اراده اش پیشبرد و در راه دوستی اش برانگیخت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش در ستایش خداوند، عزّوجلّ ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :6
کل بازدید :220236
تعداد کل یاداشته ها : 110
103/2/5
11:40 ص





Powered by WebGozar

موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
خادم الجواد[10]
کانون فرهنگی مسجد جواد الائمه شهرستان اندیمشک درآغاز دهه هفتاد تاسیس شد و از همان ابتدا با یک برنامه منظم و منسجم جهت پر بار کردن اوقات فراغت و جهت دادن به برنامه های فرهنگی ، کار فرهنگی خود را آغاز کرد. یکی از موفقیتهای بزرگ این کانون همفکری و وجود نیروهای جوان و خوش فکر می باشد که با همکاری مستمر خود توانسته اند طراوت خاصی به برنامه های کانون ببخشند و وجود روحانیت در این مجموعه باعث شده که این مجموعه ، یکی از مجموعه های کاملاً دینی در سطح شهرستان مطرح شده و برنامه های برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا و همچنین مراسم جشن و عزاداری در ایام مختلف سال و چاپ و نشر ماهنامه های دینی در سطح شهرستان و نماز جمعه از کارهای موفق این مجتمع محسوب می شود محور اصلی در این برنامه ها آموزش متون دینی و آگاهی از مسائل روز و برگزاری کلاسهای متناسب در گروههای سنی مختلف بوده که تا کنون هم با پیشرفت و نوآوری همراه بوده و هر ساله برنامه های این کانون در قالبهای جدید همراه با روشهای روز برگزار می گردد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

بیانیه کانون فرهنگی مسجد جوادالائمه علیه السلام به مناسبت شهادت شهید مجتبی بابائی به دست گروهک تروریستی پژاک

کانون فرهنگی هنری جوادالائمه علیه السلام شهرستان اندیمشک ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید سرافراز اسلام مجاهد دلاور مجتبی بابائی زاده را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور شهرستان یکهزار شهید اندیمشک به ویژه خانواده محترم این عزیز؛ دفاع از کشور را در برابر هر گونه تجاوز و تعدی تکلیف و رسالتی بزرگ و کوچ سرافرازنه این پرستوی سبک بال را تا افق عرش افتخاری دیگر برای این شهرستان میدانیم .
.
تهدید و جنگ در طول تاریخ و عمر این نظام مقدس و دیگر کشورهای مسلمان همواره وجود داشته و دشمنان داخلی و خارجی تلاش می کردند تا ملتها را در غفلت و جهل نگه دارند و با تحریف واقعیت ها اهداف شیطانی خود را حاکم سازند. اما تجربه 33 سال گذشته این ملت بزرگ و فهیم و با بصیرت و رهنمودهای عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی؛ نشان می دهد که این نظام هرگز در برابر توطئه ها و تجاوزات دشمن کوتاه نیامده و سربازان دلیر و پاسداران جان برکف ؛در برابر هجوم دشمن تا آخرین قطره خود ایستادگی کرده و حاصل این مجاهدت ها نیز همواره عزت و سربلندی برای این نظام مقدس و خواری و ذلت برای دشمنان بوده است و قطعا تحرکات گروهک های مزدور و جنایتکار پژاک و پ.ک.ک در مناطق مرزی شمالغرب کشور نیز نشات گرفته از ناتوانی و ذلت آنان و حامیان خود فروخته شان است که چاره ای جز دست و پا زدن ندارند و مرگشان حتمی و نزدیک خواهد بود. بار دیگر ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این مجاهد متعهد و ولایتمدار برای این پرستوی مهاجر علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر از درگاه خداوند منان مسئلت داریم. و همنوا با همه ملت ایران و خطاب به همه دشمنان مخصوصاً آمریکا و اسرائیل جنایتکار که همواره دستشان به خون این ملت آلوده و از هرگونه حمایت از این گروهک تروریستی کوتاهی نمی‌کنند می‌گوییم.

دست تان بریده باد و چشمتان کور ؛ شما که این اسطوره های مقاومت و شجاعت را از دامان این ملت شریف جدا کردید و جزای عمل جنایتکارانه تان جز عذاب سخت الهی نخواهد بود.


90/6/17::: 9:26 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده